Vad

Låt säljprocessen bli smidig med Gung!

”Tänk dig en inloggning, till en plattform, där du som säljare kan hantera hela skaran kunder eller återförsäljare – med ett enkelt klick i en webbläsare, oavsett om det är ute på fältet eller inne på kontoret. Där ett intuitivt användargränssnitt möter dig. Där du får en överblick på de egna kunderna och artiklarna. Där orderläggningen blir enkel och snabb.”

Hur enkelt gör ni det för era säljare att sälja?

Hur enkelt är det för era säljare att sälja idag? En konstig fråga, tänker du kanske. Det beror ju på dagsläge, marknadsläge och en rad andra faktorer som är olika beroende på situation. Ställ dig istället frågan ”hur enkelt gör vi det för våra säljare att sälja?”

En normal säljare – låt oss kalla det säljare oavsett om det är en utesäljare eller en av era rutinerade innesäljare som kan allt på sina fem fingrar – har en stor mängd kunder att hålla reda på. CRM-systemet hanterar relationer, besök, affärsmöjligheter och utskick. I affärssystemet hanteras det ni faktiskt levererar, tjänster eller produkter, samt priser och lagersaldon. Det är fortfarande här de flesta säljare registrerar sina kundorder.

B2S – Business to sale

Affärssystemen har i över 30 år varit produktcentrerade och få är optimerade för människan som ska använda dem. I många affärssystem blir det paradoxalt nog säljaren själv som måste hålla reda på systemet istället för tvärtom. Det är många regler, undantag och specialare som en säljare måste kunna hålla reda. För att kunna slutföra det arbete som egentligen skulle vara enkelt.

Låter aningen långdraget och onödigt komplicerat, eller hur?

Det är precis det vi löser med vår plattform för Sälj och Kundservice (B2S). Vi gör det komplicerade enkelt genom att lägga oss som ett användarvänligt skal över allt som är jobbigt.

Det bästa för säljare, agenter och kundservice

Tänk dig en inloggning, till en plattform, där du som säljare kan hantera dina kunder eller återförsäljare – med ett enkelt klick i en webbläsare, oavsett om det är ute på fältet eller inne på kontoret. Där ett intuitivt användargränssnitt möter dig. Där du får en överblick på de egna kunderna och artiklarna. Där orderläggningen blir enkel och snabb. Som en förlängning av affärssystemet tar vi bort upplevelsen av invecklade processer och långdragna rutinuppgifter. Där de dessutom får funktioner som offerter, produktkatalog, lagerlistor och där de kan uppdatera portaler som Btwentyfour själva med ett enkelt gränssnitt.

Medan säljaren kan fokusera på att göra det säljaren gör allra bäst. Att bygga relation, förstå kunden och sälja, helt enkelt.

Det är vad vi på Gung erbjuder. En enkel plattform som hanterar allt under ytan, som ger ett unisont sätt att arbeta och som kan tas i bruk utan behov av någon avancerad introduktion. Vi hjälper alltså dina säljare, genom att göra deras arbete så enkelt som möjligt. Vilket är möjligt för att vi på Gung hanterar ditt affärssystems processer och regler.

Integrerade affärssystem är blanda annat Jeeves, Garp, Microsoft Dynamics och Fortnox

Kontakta oss för mer information – klicka för mail

Öppet 24/7 365 dagar

Sälj direkt till dina kunder från en shop som är anpassad efter ditt varumärke.

Realtidsdata

Låt dina kunder ta del av realtidsdata som orderstatus, lagersaldo, priser och fakturainformation.

Produktinformation

Sammanställ all produktdata i Gung PIM och låt dina B2B användare ta del av den genom data i Excel, PDF, XML eller genom Gungs API.


Molnbaserat

Hela Gung är byggt för att accessas via molnet. Ingen installation krävs hos användarna accessas via sina webbläsare.

Statistik

Ge dina kunder statistik och sammanställningar på det de köper av dig. Du bestämmer vad de skall få tillgång till.

Väx med Gung

Betala en fast månadsavgift och få kontinuerliga uppdateringar, underhåll och uppgraderingar.