Tätare samarbete med Era Leverantörer


[blockquote text="Vi vet hur upptagna ni är och att tillgänglighet idag är ledordet som möjliggör en ny grad av effektivitet. Plattformen är därför tillgänglig online och närsomhelst. 24/7 tillgång, det vill säga. Närhelst ni behöver den som mest och varhelst ni befinner er. " show_quote_icon="yes" text_color="#000000"]

Enkelhet för att lyckas

För många företag är det en utmaning att bibehålla en effektiv kommunikation med leverantörer. EDI’n måste fungera felfritt, och relevant information behöver vara korrekt och delas konsekvent med rätt entiteter – vilket kan bli svårt då antalet leverantörer ökar och produktlinjerna blir allt fler.

Det är detta vi vill tackla med vår leverantörsportal, som är fullt synkad med affärssystemet för att göra administration enklare genom en webbportal. En sömlös kontakt som innebär att du inte längre behöver spendera tid på dubbelregistrering, onödiga samtal eller långvariga mailkonversationer. Istället kan ni fokusera på mer affärskritiska uppdrag som skapar verklig nytta för er framtida utveckling.

[blockquote text="För många företag är det en utmaning att bibehålla en effektiv kommunikation med leverantörer. EDI’n måste fungera felfritt, och relevant information behöver vara korrekt och delas konsekvent med rätt entiteter – vilket kan bli svårt då antalet leverantörer ökar och produktlinjerna blir allt fler. " show_quote_icon="yes" text_color="#000000"]

Lösningen

I praktiken innebär det här att du i plattformen kan ladda upp de prislistor som gäller, bilder på själva varorna, lägga till annan relevant information som leverantörerna behöver veta för att kunna ta bättre beslut, sköta kommunikation, förfrågningar, producera en korrekt vara och sedan bekräfta leveranstiden. För att bara nämna ett antal av de möjligheterna du faktiskt får med webbplattformen och som kan hjälpa er hjälpa era leverantörer. För att båda parterna skall få ut det mesta av samarbetet.

 

 

I centrum står enkelheteten, som hjälper er skapa en effektiv supply-chain där informationsdelning sker naturligt och effektivt. Där den fulla potentialen av ert nuvarande affärssystem kan användas och där ingenting lämnas åt slumpen. Rätt information når rätt leverantör. På så sätt får båda parterna all den information de behöver för att göra de absolut bästa möjliga besluten. Vilket även minskar tidsåtgång samt kostnader då misstag minimeras. Allting är rätt och riktigt från steg.

 

 

Vi vet hur upptagna ni är och att tillgänglighet idag är ledordet som möjliggör en ny grad av effektivitet. Plattformen är därför tillgänglig online och närsomhelst. 24/7 tillgång, det vill säga. Närhelst ni behöver den som mest och varhelst ni befinner er. En genväg till e-handel som heter duga, om du frågar oss.

[action full_width="yes" content_in_grid="yes" type="normal" text_font_weight="" show_button="yes" button_text="Boka demo!" button_link="mailto:info@gung.se" button_text_color="#ffffff" button_hover_text_color="#ffffff" button_hover_background_color="#0a0a0a"]

Vill du se live hur Gung Leverantörsportal fungerar?

[/action]