Vad

Tätare samarbete med Era Leverantörer

”Vi vet hur upptagna ni är och att tillgänglighet idag är ledordet som möjliggör en ny grad av effektivitet. Plattformen är tillgänglig online och närsomhelst. 24/7 tillgång. När ni behöver den som mest och varhelst ni befinner er. En genväg till e-handel som lyckas är att hela kedjan är uppdaterad. Det börjar med er beställning hos leverantören.”

Enkelhet för att lyckas

För många företag är det en utmaning att bibehålla en effektiv kommunikation med leverantörer. EDI’n måste fungera felfritt, och relevant information behöver vara korrekt och delas konsekvent med rätt entiteter – vilket kan bli svårt då antalet leverantörer ökar och produktlinjerna blir allt fler.

Det är detta vi vill tackla med vår leverantörsportal, som är fullt synkad med affärssystemet för att göra administration enklare genom en webbportal. En sömlös kontakt som innebär att du inte längre behöver spendera tid på dubbelregistrering, onödiga samtal eller långvariga mailkonversationer. Istället kan ni fokusera på mer affärskritiska uppdrag som skapar verklig nytta för er framtida utveckling.

Lösningen

I praktiken innebär det här att du i plattformen presenterar de beställningar som ni skall dela med er leverantör, bilder på själva varorna, lägga till annan relevant information som leverantörerna behöver veta för att kunna ta bättre beslut, sköta kommunikation, förfrågningar, producera en korrekt vara och sedan bekräfta leveranstiden. För att bara nämna ett antal av de möjligheterna du faktiskt får med webbplattformen och som kan hjälpa er hjälpa era leverantörer. För att båda parterna skall få ut det mesta av samarbetet.

Där för behöver ni en Leverantörsportal!

I centrum står enkelheteten, som hjälper er skapa en effektiv supply-chain där informationsdelning sker naturligt och effektivt. Där den fulla potentialen av ert nuvarande affärssystem kan användas och där ingenting lämnas åt slumpen. Rätt information når rätt leverantör. På så sätt får båda parterna all den information de behöver för att göra de absolut bästa möjliga besluten. Vilket även minskar tidsåtgång samt kostnader då misstag minimeras. Allting är rätt och riktigt från steg.

Plattformen är tillgänglig online och närsomhelst. 24/7 tillgång. När ni behöver den som mest och varhelst ni befinner er. En genväg till e-handel som lyckas är att hela kedjan är uppdaterad. Det börjar med er beställning hos leverantören.

Kontakta oss – klicka för att mail

Öppet 24/7 365 dagar

Sälj direkt till dina kunder från en shop som är anpassad efter ditt varumärke.

Realtidsdata

Låt dina kunder ta del av realtidsdata som orderstatus, lagersaldo, priser och fakturainformation.

Produktinformation

Sammanställ all produktdata i Gung PIM och låt dina B2B användare ta del av den genom data i Excel, PDF, XML eller genom Gungs API.


Molnbaserat

Hela Gung är byggt för att accessas via molnet. Ingen installation krävs hos användarna accessas via sina webbläsare.

Statistik

Ge dina kunder statistik och sammanställningar på det de köper av dig. Du bestämmer vad de skall få tillgång till.

Väx med Gung

Betala en fast månadsavgift och få kontinuerliga uppdateringar, underhåll och uppgraderingar.